• Snelle verzending
  • Uitgebreide support
  • 14 dagen omruil garantie
  • Klantenservice
  • Veilig kopen
  • Snelle verzending
  • Uitgebreide support
  • 14 dagen omruil garantie
  • Klantenservice
  • Veilig kopen

FAQ (Veel gestelde vragen)

Jullie zijn een webshop, maar hoe zit het met ondersteuning?

Een onderdeel van Smartmarine is inderdaad onze webshop, hierin verkopen wij onze producten rechtstreeks aan consumenten. Heb je advies nodig bij de product keuze dan helpen we je graag en direct.

Onze producten worden geleverd met een Set-Up Guide voor het aansluiten of installeren van onze producten en die voldoet in bijna alle gevallen. Heb je extra support nodig dan zijn we er uiteraard en ook verwijzen we je graag door naar het forum van Quark-Elec. Service en snelle support staan bij ons in een hoog vaandel, de reviews van klanten getuigen dit ook. Daarnaast bieden wij op verzoek en tegen een minimale vergoeding een uitgebreide montage- en installatie hulp aan boord. Zie Smartservice voor meer informatie.

Hebben jullie ook een showroom of winkel

Nee, wij verkopen uitsluitend vanuit onze webshop of via ons dealernetwerk. Uiteraard ben je van harte welkom op ons kantoor maar gelieve van te voren een afspraak te maken.

Krijg ik ook een handleiding?

Uiteraard zijn alle producten voorzien van een handleiding en een set-up guide. De meeste van onze producten worden voor alsnog geleverd met een Engelstalige handleiding. Deze worden meestal meegeleverd op een cd-rom of als download.

Heb ik garantie?

Natuurlijk heb je garantie op onze producten. Op alle producten geven wij minimaal 2 jaar garantie.

Kan ik een bestelling terug sturen?

Uiteraard is dat mogelijk voor de voorwaarden en procedure verwijzen wij je graag naar de pagina herroepingsrecht, onderaan vermeld op iedere pagina.

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

In bijna alle gevallen, behalve duidelijk anders aangegeven, heb je de bestelling uiterlijk binnen 5 werkdagen in huis. In de praktijk is het vaak sneller.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, op afspraak is dat uiteraard mogelijk. Echter, in Eindhoven hebben wij alleen een kantoor functie dus de bestelling en betaling dient wel via de webshop te verlopen. De eventuele gerekende verzendkosten worden uiteraard gecrediteerd.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, je krijgt een bevestiging van de bestelling per email. En je ontvangt een mail als je bestelling verzonden is inclusief een Track & Trace link.

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

Je kunt veilig betalen via iDeal, of met een credit card in je eigen bankomgeving en ook met PayPal. Daarnaast is het voor onze Belgische klanten mogelijk om met het vertrouwde Bancontact te betalen. Vooruitbetaling middels een bankoverschrijving is ook mogelijk neem hiervoor contact met ons op. Contante betalingen zijn niet mogelijk.

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij zijn distribiteur voor west Europa en verzenden en ondersteunen ook in geheel Europa. Ons hoofdkantoor is in Eindhoven, daarnaast hebben we een locatie in Mol, Belgiƫ. En binnenkort ook in Frankrijk.