• Snelle verzending
  • Uitgebreide support
  • 14 dagen omruil garantie
  • Klantenservice
  • Veilig kopen
  • Snelle verzending
  • Uitgebreide support
  • 14 dagen omruil garantie
  • Klantenservice
  • Veilig kopen

FAQ (Veel gestelde vragen)

Jullie zijn een webshop, maar hoe zit het met ondersteuning?

Een onderdeel van Smartmarine is inderdaad onze webshop, hierin verkopen wij onze producten rechtstreeks aan consumenten. Heb je advies nodig bij de product keuze dan helpen we je graag.

Onze producten worden geleverd met een Set-Up Guide voor het aansluiten of installeren van onze producten die voldoet in bijna alle gevallen. Heb je extra support nodig dan verwijzen we je graag eerst door naar het forum van Quark-Elec. Dat is de snelste manier om direct antwoord te krijgen op je vragen. Op verzoek en tegen een minimale vergoeding bieden wij daarnaast uitgebreide support en montage- en installatie hulp.

Hebben jullie ook een showroom of winkel

Nee, wij verkopen uitsluitend vanuit onze webshop of via ons dealernetwerk. Uiteraard ben je van harte welkom op ons kantoor maar gelieve van te voren een afspraak te maken.

Krijg ik ook een handleiding?

Uiteraard zijn alle producten voorzien van een handleiding en een set-up guide. De meeste van onze producten worden voor alsnog geleverd met een Engelstalige handleiding. Deze worden meestal meegeleverd op een cd-rom of als download.

Heb ik garantie?

Natuurlijk heb je garantie op onze producten. Op alle producten geven wij minimaal 2 jaar garantie.

Kan ik een bestelling terug sturen?

Uiteraard is dat mogelijk voor de voorwaarden en procedure verwijzen wij je graag naar de pagina herroepingsrecht, onderaan vermeld op iedere pagina.

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

In bijna alle gevallen, behalve duidelijk anders aangegeven, heb je de bestelling binnen 5 werkdagen in huis.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

In verband met de Covid-19 maatregelen is dat alleen mogelijk op afspraak, wij spreken echter de voorkeur uit om jouw bestelling aan huis te leveren.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, je krijgt een bevestiging van de bestelling per email. En je ontvangt een mail als je bestelling verzonden is inclusief een Track & Trace link.

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

Je kunt veilig betalen via iDeal of met een credit card in je eigen bankomgeving. Daarnaast is het voor onze Belgische klanten mogelijk om met het vertrouwde Bancontact te betalen. Vooruitbetaling middels een bankoverschrijving is ook mogelijk neem hiervoor contact met ons op. Contante betalingen zijn niet mogelijk.

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden standaard naar Nederland, Belgiƫ en Duitsland. Overige landen binnen Europa is op verzoek.